Müstakil Sanayici ve İşadamları Derneği (MÜSİAD) Elazığ şubesi, aileler ile piknik buluşması ve ilin güzelliklerini tanıtma etkinliği düzenlendi. Sivrice İlçesinde İl Özel İdaresi tarafından işletilen ‘Akpınar Cafe & Restoran’da MÜSİAD üyeleri ve ailelerinin katılımıyla gerçekleşti.
MÜSİAD Elazığ Başkanı Tekin Gürkan, bu tür organizasyonların üyeler arasındaki birlik ve beraberliğin artmasına büyük katkı sağladığına dikkat çekti.
Başkan Gürkan, “Yoğun bir katılımla gerçekleşen piknik organizasyonumuz üyelerimizin kaynaşmasında çok etkili oluyor. Üyelerimizin hem yoğun iş temposundan biraz olsun uzaklaşmayı hem de üyelerimiz ve aileleriyle bir araya gelerek kaynaşmayı, birlik ve beraberliğimizi artırmayı aynı zamanda da ilimizin doğa güzellikleri, turizm potansiyelini öne çıkarmayı amaçladıklarını söyledi.
Gürkan, “Elazığ, doğu ile batı arasında bir köprü görevi taşıması, üç tarafının sular ile çevrili olması, dini turizm, sağlık turizmi, su turizmi, eşsiz göl manzarasıyla kayak turizmi gibi nadir turizm alanlarına sahip olması, insanların huzur bulduğu görüntüsüyle çok önemli turizm potansiyeline sahip olan bir merkez.” dedi.
Gürkan, sözlerini şöyle sürdürdü: “Hükümetimizin verdiği destekler, Elazığ Belediyesi’nin turizm alanına yapmış olduğu yatırımlar ilimizin bu potansiyelini ve alt yapısını güçlendirmeye devam etmektedir. Bu gün de Elazığ İl Özel İdaresi tarafından ilimizin Sivrice ilçesine bağlı Hazar Baba Dağı eteklerine yapılan ormanlık alan içinde eşsiz göl manzaralı “Akpınar Cafe & Restorant” alanına geldik. Gürkan, bu gün buraya geldiğimizde gerçekten muhteşem bir doğaya sahip olan mesire alanı ve il dışından gelen insanların burada konaklayarak kamp yapması bizi oldukça memnun etti. ilimizin tanıtımı ve gelişimi açısın dan oldukça önemli bu tür potansiyeli olan yerleri geliştirip yerelde ve ulusalda tanıtımını yapmak gerçekten çok önemli dedi.
Gürkan; Bu tarz eğlenceli organizasyonları artırmayı ve ilin tanıtımı açısından katkı sunmayı planlıyoruz. Ayrıca bu güzel mesire alanını ilimize kazandırılmasında emeği geçen İl Özel İdaresi Yönetimine teşekkür ederiz.